Suzuki V-Strom 650 Lone Rider
Reklama: Akcesoria motocyklowe Rybnik
Prosty. Niezawodny. Zdolny. Niedrogi. Wszystko to są terminy, które absolutnie pasują do Suzuki V-Strom 650. Suzuki sprzedaje V-Strom 650 od około dwóch dekad bez większych zmian. Dlaczego? Bo to po prostu działa.
Silnik V-Twin o pojemności 645 cm ma swoje korzenie z SV650, kolejnego motocykla Suzuki z kultowymi zwolennikam. Wygląda na to, że to, w co Suzuki włoży ten mały silnik, jest zwycięzcą i tutaj z V-Strom jest dokładnie tak samo.
Nie, to nie jest najmocniejszy motocykl enduro. Nie jest też szczególnie lekki. Nie jest nawet najlepszy w jeździe terenowej. Ale wszystko działa dobrze razem z urokiem, który trudno wyrazić emocjami.
Z rzeczy, które możesz oszacować, znajdziesz kombinację przednich / tylnych kół 19/17 cali na „Strom. Modele podstawowe otrzymują odlewane koła lub możesz wydać trochę więcej na wersję XT (tę lepiej nadającą się do pracy ADV) i uzyskać bezdętkowe koła szprychowe.
XT dostaje również łoża i „osłonę podwozia” –niestety w cudzysłowie, ponieważ jest w większości plastikowa i nie pokrywa całkowicie dolnych części silnika.
Poza podłogą salonu V-Strom 650 jest nieznacznie zdolny, ale istnieje dla nich ogromny rynek wtórny, który pozwala go zbudować, aby dotrzeć praktycznie wszędzie, gdzie chcesz.