ASYSTENT: AGENT UBEZPIECZEŃ 2016 BIZNES – Zarządzanie polisami
Aplikacja do zarządzania polisami ubezpieczeniowymi i danymi kontaktowymi dla pracowników agencji ubezpieczeniowych.
Asystent: Agent Ubezpieczeń 2016 Biznes to program, który potrafi usprawnić prowadzenie biura agencji ubezpieczeniowej. Podobnie jak pozostałe aplikacje z tej serii, podzielony jest na przejrzyste moduły. Znajdziemy tu moduł umożliwiający tworzenie bazy klientów, sekcję odpowiedzialną za przygotowywanie ofert ubezpieczeń i historii zawieranych umów, książkę korespondencji oraz harmonogram zadań. Do dyspozycji otrzymujemy tu także zintegrowanego klienta poczty e-mail oraz funkcję masowego mailingu. REJESTRACJA: Przy pierwszym uruchomieniu programu należy kliknąć opcję „Aktywuj produkt«, a następnie wpisać numer seryjny oraz dane swojej firmy. Po zatwierdzeniu tych informacji trzeba ponownie uruchomić aplikację.
ASYSTENT: FAKTURA 2016 BIZNES – Dokumentacja zakupów i sprzedaży
Asystent: Faktura Biznes to aplikacja do prowadzenia sprzedaży, fakturowania oraz prowadzenia magazynu i kontroli stanów magazynowych.
Narzędzie ułatwia zarządzanie dokumentami’sprzedażowymi w firmie. Program umożliwia tworzenie faktur, paragonów, not korygujących i różnego rodzaju dokumentów magazynowych (przyjęcie zewnętrzne, przeniesienie między magazynami, protokół likwidacji etc.). Obsługuje także urządzenia fiskalne zgodne z protokołami Posnet (thermal, temo), Novitus (Vivo), Elzab. Innova i Farex Topaz. REJESTRACJA: Przy pierwszym uruchomieniu programu należy kliknąć opcję „Aktywuj produkt«, a następnie wpisać numer seryjny oraz dane swojej firmy. Po zatwierdzeniu tych informacji trzeba ponownie uruchomić aplikację.
ASYSTENT: PIM BIZNES 2016 – Menedżer informacji osobistych
Program dla firm, który pozwala utrzymać porządek w organizacji danych kontaktowych, zadaniach • i notatkach.
Asystent PIM (Personal Information Management) to program, który umożliwia tworzenie różnorodnych notatek, planowanie zadań, zarządzanie kontaktami czy terminami. Wprowadzanie do systemu pojedynczych klientów może okazać się na początku pracochłonne, ale z czasem taka baza kontaktów i relacji ułatwi szybką identyfikację klienta i skróci czas realizacji zamówień. Zawiera m in. takie funkcje jak: pełna obsługa danych kontaktowych osób i kontrahentów, tworzenie grup drzewiastych i przypisywanie kontaktów do tych grup, planowanie i przypominanie zadań.
REJESTRACJA: Przy pierwszym uruchomieniu programu należy kliknąć opcję „Aktywuj produkt«, a następnie wpisać numer seryjny oraz dane swojej firmy. Po zatwierdzeniu tych informacji trzeba ponownie uruchomić aplikację