ASYSTENT: AGENT UBEZPIECZEŃ 2016 BIZNES – Zarządzanie polisami

Aplikacja do zarządzania polisami ubezpieczeniowymi i danymi kontaktowymi dla pracowników agencji ubezpieczeniowych.

Asystent: Agent Ubezpieczeń 2016 Biznes to program, który potrafi usprawnić prowadzenie biura agencji ubezpieczeniowej. Podobnie jak pozostałe aplikacje z tej serii, podzielony jest na przejrzyste moduły. Znajdziemy tu moduł umożliwiający tworzenie bazy klientów, sekcję odpowiedzialną za przygotowywanie ofert ubezpieczeń i historii zawieranych umów, książkę korespondencji oraz harmonogram zadań. Do dyspozycji otrzymujemy tu także zintegrowanego klienta poczty e-mail oraz funkcję masowego mailingu. REJESTRACJA: Przy pierwszym uruchomieniu programu należy kliknąć opcję „Aktywuj produkt«, a następnie wpisać numer seryjny oraz dane swojej firmy. Po zatwierdzeniu tych informacji trzeba ponownie uruchomić aplikację.

ASYSTENT: FAKTURA 2016 BIZNES – Dokumentacja zakupów i sprzedaży

Asystent: Faktura Biznes to aplikacja do prowadzenia sprzedaży, fakturowania oraz prowadzenia magazynu i kontroli stanów magazynowych.

Narzędzie ułatwia zarządzanie dokumentami’sprzedażowymi w firmie. Program umożliwia tworzenie faktur, paragonów, not korygujących i różnego rodzaju dokumentów magazynowych (przyjęcie zewnętrzne, przeniesienie między magazynami, protokół likwidacji etc.). Obsługuje także urządzenia fiskalne zgodne z protokołami Posnet (thermal, temo), Novitus (Vivo), Elzab. Innova i Farex Topaz. REJESTRACJA: Przy pierwszym uruchomieniu programu należy kliknąć opcję „Aktywuj produkt«, a następnie wpisać numer seryjny oraz dane swojej firmy. Po zatwierdzeniu tych informacji trzeba ponownie uruchomić aplikację.

ASYSTENT: PIM BIZNES 2016 – Menedżer informacji osobistych

Program dla firm, który pozwala utrzymać porządek w organizacji danych kontaktowych, zadaniach • i notatkach.

Asystent PIM (Personal Information Management) to program, który umożliwia tworzenie różnorodnych notatek, planowanie zadań, zarządzanie kontaktami czy terminami. Wprowadzanie do systemu pojedynczych klientów może okazać się na początku pracochłonne, ale z czasem taka baza kontaktów i relacji ułatwi szybką identyfikację klienta i skróci czas realizacji zamówień. Zawiera m in. takie funkcje jak: pełna obsługa danych kontaktowych osób i kontrahentów, tworzenie grup drzewiastych i przypisywanie kontaktów do tych grup, planowanie i przypominanie zadań.

REJESTRACJA: Przy pierwszym uruchomieniu programu należy kliknąć opcję „Aktywuj produkt«, a następnie wpisać numer seryjny oraz dane swojej firmy. Po zatwierdzeniu tych informacji trzeba ponownie uruchomić aplikację

Facebook Comments
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Technologia
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Sprawdź też

Przewodnik po rodzajach sprzętu budowlanego dostępnego do wypożyczenia: od koparek po rusztowania.

W nowoczesnym świecie budownictwa, dysponowanie odpowiednim sprzętem jest kluczowe dla suk…